2023年1月29日 星期日

Zion New Song E 英文詩歌推介【Flying to Heaven】 ZNSE 1375

Zion New Song E 202311 Facebook 專頁已發佈的新歌【Flying to Heaven】。奔跑信仰路上的過程中,我們往往都會遇上衝擊、挑戰和各樣的處境,這些都是神所設定和預計的,為要塑造和鍛鍊我們,使我們成長,亦是我們一次又一次得著永恆獎上的機會!

Aidan
「無論有多少困難,我也會咬實牙關,迎難而上,因我知道,必有永恆獎賞為我存留!」


【Flying to Heaven】

🎵Song Lyrics🎵

On the road, You have set me on,
征途上祢領我啟航

Though it’s winding and narrow
儘管路狹曲折

It gets weary, it gets lonely
身軀困倦 孤單寂寞

The nights are dark and cold
深夜漆黑酷寒

Now and then, when I close my eyes
偶爾閉上眼睛

Doors of heaven are opening wide
瞥見天堂之門正敞開

Seas of glory, skies of splendor
榮耀海洋 輝煌穹蒼

Are waiting there for me
正等候著我


Lord, give me the strength,
主 賜我力量

Give me the wings to fly
給我翅膀 翱翔天際

You’re with me there’s nothing to fear
有祢同行 無所畏懼
(You’re with me that’s my guarantee)
(有祢同行 作我保障)

I’ve gotta believe, I’ve gotta try
堅定信心 竭盡所能

It’s hard but it’s alright
縱然艱難 但不打緊

The things of the world, they must remain behind
拋開世務繁囂

I’ll lose everything for You Lord
為主捨棄所有

*I will not back down, I won’t even think it
決不後退 頭也不回

There’s one thing on my mind,
我專心致志

I’m flying to heaven
要飛往天堂上


Father God, You have held my hand,
父神 祢握緊我手

Guided me through the shadows
領我走過幽谷

I’ve been humbled and I’ve stumbled
我曾卑微 也曾跌倒

But still I chose to stand
但決心站穩腳步

If it ends, I will not forget
終結之日 我也不忘卻

Every blessing that You gave for free
祢白白賜予每個祝福

Lord Your glory, and Your splendor
主啊 祢的榮耀 祢的光輝

Are there for all to see
充滿諸天 有目共見

Aidan的分享
【Flying to Heaven】創作意境

【一切都是值得的 It’s worth it.】
信仰路上,我們會經歷各種苦難,撒但亦會千方百計去敗壞和絆倒人,製造大量思想壓力,引誘人放棄!但,主耶穌和保羅,卻能為了永不衰殘的冠冕,輕看在世短暫的羞辱。沒錯,勇士為了獎賞,定會排除萬難,驍勇地屠龍!所以,只要我們定睛在永生獎賞,知道必有公義的冠冕為我們存留,一切也是值得的!如此便能調整心態,絕不跌倒,繼續為神盡拼!

提摩太後書4:8
從此以後,有公義的冠冕為我存留,就是按著公義審判的主到了那日要賜給我的;不但賜給我,也賜給凡愛慕祂顯現的人。

一起來 Follow 「Zion New Song E」的YouTube 和Facebook 吧!讓你每星期第一時間享受最新的翻譯作品!

Facebook: https://www.facebook.com/Zion-New-Song-E-108786954947464

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCJhHl-69jwbPRe0SzLLAPBA

Twitter: https://twitter.com/zionnewsonge

Instagram: https://www.instagram.com/zionnewsonge/

資料來源:
Riverflowing2012:Zion New Song E 英文詩歌推介【Flying to Heaven】 ZNSE 1375

沒有留言:

張貼留言