2023年1月4日 星期三

Zion New Song E 英文詩歌推介【All Glory to the Lord】 ZNSE 1753

Zion New Song E 20221204 Facebook 專頁已發佈的新歌【All Glory to the Lord】。唱者兼填詞人Aidan以自己的事奉經歷,一步步的走進神的時代計劃中,讓我們明白到,作為神的僕人,一生都要持守謙卑的性格,以最合神心意的態度去事奉神。

Aidan:
「我立志,無論得著多少尊榮和高升,也永遠持著謙卑、戰競的心去事奉祢,把一切榮耀都歸給祢!」


【All Glory to the Lord】

🎵Song Lyrics🎵

I started as a lowly, humble servant
我始於渺小 作卑微僕人

Nothing to show for lacking gifts and talents
缺乏恩賜才華 沒甚麼可炫耀

Nothing that I can boast to the world
更沒甚麼可誇耀

Without You, Lord, I am nothing
主!離棄祢 我一事無成

All I want is more of You
我需要祢更多

Every day I’ll sing Your commands
晝夜頌唱祢律例典章

In the face of victory, all glory to the Lord
勝利當前 榮耀歸主
In our finest moments, darkest hours
最輝煌時刻 最黑暗時分

Victorious all because of You
凱旋歸來 全因有祢

When I face adversity, Your grace is my reward
我遇兇險路障 祢恩典施救助

There’s no me without You, holding on to
沒有祢 那有我

Your righteousness till I am breaking through
我持守祢公義 直至跨勝挑戰
(Your righteousness for I am breaking through)
(我持守祢公義 來跨勝挑戰)

May Your anointing guide me beyond limits
願祢的恩膏領我突破界限

No plans of grandeur, nothing in my pockets
沒有鴻圖大計 亦囊空如洗

Oh, chosen ones, we stand united
啊 蒙召的人 團結一致

Fulfill our calling so sacred
履行神聖的呼召

All I want is more of You
我需要祢更多

Into Your arms, I’m invited
祢膀臂緊緊抱著我

You gave me life
祢賜予我新生

I’ll never leave Your side
我永不與祢分離

When I cross that finish line
當我衝過終點線

It’s all because of You
全因為祢

Lord, Your plans are greater, so much better
主啊 祢的意念高於萬有 遠勝一切

Exceeding all I’m accustomed to
超越我所明瞭

If they chant and say my name
若人高呼我名字

I’ll chant Yours louder still
我必高舉祢聖名

Laying down my ego, things I dreamed of
願撇下自我 塵俗夢想

Wherever You are, vow that I’ll pursue
不管祢在何方 我立志跟隨

Aidan的分享
【All Glory to the Lord】創作意境

我有一個心志 ——他日,不論英文詩歌事奉將如何發展,我也會永遠謹記,我是無可自誇,榮耀頌讚全屬我神。是祂讓我踏入人生中最美好一刻 finest moment,是祂把我安放於一個偉大的家庭裡,讓我能被人類歷史中,學習最偉大的爸爸教導。能擁有這個福份,我實在是三生有幸!

深知道,我能被神恩膏,只因我尊重爸爸,並努力雕琢性格,使自己更擁有神的形像。所以,不論我被神如何高升,也會一生銘念神的恩惠,確信我人生只有一條路,就是事奉神,成為神所悅納的活祭!

一起來 Follow 「Zion New Song E」的YouTube 和Facebook 吧!讓你每星期第一時間享受最新的翻譯作品!

Facebook: https://www.facebook.com/Zion-New-Song-E-108786954947464

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCJhHl-69jwbPRe0SzLLAPBA

Twitter: https://twitter.com/zionnewsonge

Instagram: https://www.instagram.com/zionnewsonge/

資料來源:
Riverflowing2012:Zion New Song E 英文詩歌推介【All Glory to the Lord】 ZNSE 1753


沒有留言:

張貼留言