2023年1月17日 星期二

Back to The Music 英文詩歌推介【True Colors】—真我本色

 

Back To The Music 20221218 Facebook 專頁已發佈新歌【True Colors】。人生中,即使我們遇到怎樣艱難的處境或挑戰,壓力如大山一樣砸下來,但我們仍要信靠神的真理,穿戴神的全副軍裝,發揮真我本色,勇敢面對!因為,神是我們的拯救和幫助,最終必領我們戰勝一切萬難!

Aidan
「面對敵人步步逼近,我絕不畏懼,仰望耶和華,祂必為我爭戰!」


【True Colors】


🎵Song Lyrics🎵

A1:
This is our twilight
夜幕低垂

The wolves prowl at midnight
餓狼在午夜徘徊

We are surrounded
眾人遭包圍

Their voices sending chills right down
嚎叫聲讓人不寒而慄

Our spine
毛骨悚然

Advancing like termites
猶如白蟻般群起侵害

Devouring all in sight
吞噬眼前一切

They dream of our demise
他們妄圖我們滅亡

It’s now or never
此刻 機不可失

From the depths, we rise
我們從深處興起醒來

Yeah, we must rise
對 我們必須起來


B1:
Defend these walls, it’s all we’ve got
保衛城牆 守護我們所有

To arms, we go like there’s no tomorrow
披甲上陣 彷彿沒有明天

Our banners rising against the storm
我軍旗幟迎風飄揚

Oh yeah, show our true colors now
對 現在就展現真我本色

A2:
Now is our time
現在是時候了

We cling to the light
我們倚仗光

Far in the distance
遙望遠方

The enemy draws near our line of sight
敵人進入視線範圍

Our vigor is finite
我方軍力有限

Although we are outnumbered
縱然敵眾我寡

Won’t go without a fight
拒絕不戰而降

Strapped in for battle, God is on our side
束腰迎戰 神與我軍同一陣線

Yeah, on our side
對 同一陣線


B2:
I don’t know how, but I won’t bow
我無計可施 但誓不低頭

By faith, I trust we’ll get through this somehow
憑著信 堅信總能渡過難關

Who’s with me, hear now a soldier’s vow
誰和我一起 細聽將士誓言

Join me, show our true colors now
現在就一同展現真我本色

B3:
We make our stand, whatever cost
我們堅決站穩 不惜代價

We won’t lay down on heavenly soil
絕不放棄天上國土

Redeemer, grant us a miracle
救贖主 賜下奇蹟

Show me all Your true colors now
現在就向我展示祢的全能本色

B4:
It’s not by might and not by sight
不憑勢力 不憑眼見

Deep down, we know our bloodline is royal
深知我們擁有君尊血統

Victorious spirit of God, arise!
上帝得勝的靈 興起!

These are all our true colors now
這都是我方的真我本色


A3:
This is our twilight
曙光乍現

The end and beginning
終結與開始

Out of the shadows
破影而出

A legend is reborn this day
今天 傳奇重生

Aidan的分享
【True Colors】創作意境

「他們來了!」

這MV的故事講述,敵人正向著主角步步進逼。當他們逃到最後一個避難所的門前,經已無路可退,只能作出最後抵抗!即使敵人快將殲滅他們,但他們仍然堅守,勇敢對抗敵軍,顯出其 True Colors 真我本色。當他們再也招架不住時,神便派遣軍隊幫助他們,助他們扭轉戰局,成為最後生還者!

一起來 Follow 「Back To The Music」的YouTube 和Facebook 吧!讓你每星期第一時間享受最新作品!

Facebook:https://www.facebook.com/Back-To-The-Music-113965263802955
Youtube:https://youtube.com/channel/UCCiBnrJjlfUGgMwjx2RWgkA
Twitter:https://twitter.com/Backtothemusic7
Instagram:https://www.instagram.com/back_to_the_music_/

資料來源:
Riverflowing2012:Back to The Music 英文詩歌推介【True Colors】—真我本色


沒有留言:

張貼留言